Watch the three videos. Once you have completed watching the videos, you will need to take a 5 question quiz. You may watch the videos multiple times if needed.

P.A.P.A. is an innovative educational curriculum designed for secondary school students and young adults that deals with "rights, responsibilities, and realities of parenting." Key themes focus on the importance of father involvement, the value of paternity establishment, the legal realities of child support, the financial and emotional challenges of single parenting, the benefits of both parents being involved in a child's life, healthy relationship skills, and relationship violence prevention.

p.a.p.a es un plan de estudios es un programa educativo de 10 secciónes para estudiantes de secundaria y preparatoria sobre los derechos, las responsabilidades y las realidades de la paternidad. p.a.p.a. fue diseñado para ser utilizado con jóvenes que son padres y los que no lo son, y enfatiza el valor de las familias estables y la necesidad de que un niño tenga el cuidado hábil y cariñoso de ambos padres. p.a.p.a. anima a los estudiantes a considerar en qué punto de su vida estarían listos para enfrentar los desafíos de la paternidad. Este programa fue añadido al currículo de la clase de salud y bienestar de las preparatorias de Texas en enero de 2008 y se enseñará en todo el estado a partir del año escolar 2008 - 2009.